söndag, oktober 03, 2010

Slit!

Vilken dag! Vilket slit! Lämnade Stella hos sin älskade farmor och farfar vid lunch och sen har det gått i ett. Så skönt nu, har fått massor gjort. När vi var klara bjöds det dessutom på middag i världsklass i Selja. Jag har verkligen världens bästa svärföräldrar. Har aldrig träffat några mer omtänksamma människor. De ställer alltid upp och vi är så tacksamma för det.

Jag känner mig lite down, känns som om jag håller på att bli sjuk. Har mycket att fundera på också. På livet. På jobb. På människor. Det är en sån dag, en funderardag.

Ska njuta lite nu. Med min älskade make. Vi är ett bra team, när det gäller. Som i alla förhållanden och äktenskap så går det upp och ner. Just nu är det väldigt mycket upp. Känner mig väldigt kär i min fina man.

I morgon är det måndag igen. Jag känner på mig att det kommer att bli en bra sådan.

2 kommentarer:

Tin sa...

Härligt! Njut :) Ledig torsdag till måndag och vill gärna umgås lite :)

C sa...

Upp och hoppa! :) <3