fredag, september 21, 2007

Träningsvärk!

Oj, så vältränad man är. Körde hårt med Myggan igår. Hon var nämligen i springigaste laget. Först red vi ut och då studsade hon mest på olika sätt. Då bar det av till utebanan där fröken fick sig en genomkörare , framförallt i galopp. Att hon hade mycket energi blev då positivt istället och hon gick som en prinsessa. Jag var väldigt nöjd och väldigt svettig efteråt (Myggan också för den delen). Idag känns det i rumpa, rygg och mage. Ska kanske försöka ta en runda idag ocksåå, beror dock lite på när Stefan kommer hem. Just nu saknar jag ihjäl mig så hoppas att han kommer snart!

Nu är det sluttampen med nästa nummer. Ska bli skönt att vara helt klar och sen gå på helg. Jag älskar helg. Ikväll blir drt drinkblandning på hög nivå men i övrigt ganska lugnt. Jag ska försöka måla vårt provisoriska badrum. Det är nämligen så ugly nu att man bli irriterad bara av att gå in där. Grön/blåa blommor. Känns på den. Typ "1960-talet ringd eoch ville ha tillbaka sin våttapet". Nu blir det vitt och fräscht. Jag ska försöka ge mig ut och leta kakel i helgen också... börjar ju bli dags att ta en massa beslut om kök, badrum och klinkers i hallen. Längtar!

Inga kommentarer: