fredag, september 07, 2007

Fredag!

Fredagar är veckan bästa dag! Idag började jag denna härliga fredag med ett möte på FM Mattsson. Sen stämplade jag ut för dagen (ja, fast inte bokstavligen då´rå eftersom stämpelklockor väl inte existerar längre?). Jag for hem och kastade jobbkläderna till fördel för ett passande mysset. Sen slocknade jag och mys-katten en timme innan Stefan kom hem och tog med mig på lunch. Eftermiddagen har ägnats åt städning och uppflyttning till övervåningen. Snart ska jag plocka ner Stefan från byggställningen för vi ska fara till sommarstugan i Venjan. Där väntar mamma, pappa och deras nya kids (raskatterna). Mamma har tydligen bunkrat upp med en massa mat och pappa, som vanligt, med goda drinkar och välsmakande vin. Ikväll sk vi spela kort och senare dricka skumpa och/eller öl i badtunnan. Jag älskar denna badtunna!

I morgon åker vi hem och fortsätter "Extreme home makeover Långlet 2007". Det ska bli så skönt att ha en helg utan fest. Det var längesen.

1 kommentar:

Anonym sa...

"(ja, fast inte bokstavligen då´rå eftersom stämpelklockor väl inte existerar längre?)"

Haha, vilken ironi! :D