tisdag, juni 12, 2007

Sofia testar italiensk glass

Idag skulle jag iväg och göra en kort "Hallå där" på ett nyöppnat ställe. Där fanns det hur mycket italiensk glass som helst. Hur gott som helst. Nu är jag så mätt, så mätt. Jag fick en bägare som var precis så som jag alltid velat ha, dvs med alla glassorterna, fast bara lite av varje. GB, Sia, Diplom is och alla andra glassleverantörer kan slänga sig i väggen. Inget slår Bellaitalia, direkt från glassens hemland Italien. Fy fan va gott.

Ikväll skulle jag helst av allt vilja göra något riktigt kul. Stefan ska snickra tak, hur kul är det liksom. Måste genast kolla om Anna och/eller Linda är sugna på powerwalk. Eller kanske om jag ska premiärrida grannhästarna. Eller kanske börja städa ur härbret. Eller kanske börja planera maten till helgens gårdsknytkalas med grannarna. Eller kanske städa min garderob. Eller kanske jobba. Eller kanske göra något annat. Vi får se.

Inga kommentarer: