tisdag, juni 19, 2007

Skönt med kvällning

Nu är klockan fem och jag tänker avsluta arbetsdagen, som har varit bra. Allt känns spännande just nu. Det kan bli hur bra som helst. Nu väntar en vecka med en jäkla massa viktiga möten. Jag ska vara väl förberedd.

Ikväll trodde jag att vi skulle få dras med en plåtslagare. Det var nämligen bestämt att det skulle komma en sån och titta på vårt hus. Bästa är att han redan varit där, så att Stefan och jag kan ägna oss åt varandra istället. Nu ska jag hem och äta lax och sen hitta på något roligt att fördriva tiden med. Typ planera midsommarmaten.

Idag har jag hunnit med att vara social också. Åt lunch med Tin, som alltid är pigg och glad. På eftermiddagen blev det fika med Linda och lite affärssnack. Hon är en riktig klippa. Försökte desperat hitta en midsommarklänning. Ingen av de jag har duger. Får göra ett försök i Falun på torsdag.

Over and out (och ja Alex jag ska försöka få ut lite bilder ikväll).

Inga kommentarer: