torsdag, juli 01, 2010

Spontanitet it is!

I dag har varit en dag med guldkant.
Vi vaknade och fick en sån där guldmorgon med bara kramar och mys. Det finns inget bättre än att pussa Stella på goskinderna och mötas av ett bubblande skratt.
När vi myst klart gjorde vi stan. Träffade fina tjejerna Tin och Svea och åt lunch i solen. Småtjejerna delade vatten och pannkakor och härmade varandra. Vi kommer få ett helvete med dessa donnor när de blir tonåringar, hehe.

Väntade in pappa Stefan på en parkbänk på stan och då sprang våra favvisar Matilda och Tobbe förbi. Det blev en shoppingrunda följt av en alldeles underbar spontanmiddag på Strand. Jag fick bland annat carpaccio... en av mina favvisar. Underbart väder, underbar mat och underbart sällskap. Kändes som en riktigt firarkväll med anledning av att Stefan gick på fem veckors semester i dag.

När det vankades sovning för Stella fick vi med oss favvisarna hem i bilen. När juvelen somnat, på en sekund, njöt vi av kvällsolen, varandra och ett glas gott rött på altanen. Mer sånt tack!

Matilda, i skuggan (där hon absolut aldrig borde vara eftersom hon är världens härligaste tjej), Tobbe och Stefan.



Nejmen, fick jag vara med på en bild? När jag ser denna kanske jag borde avstått...



Tog otroligt fina bilder på finaste killarna i kvällsolen. Tobbe.



Och såklart, den finaste av dem alla, Stefan my love.



Nu ska vi hoppa i säng. I morgon bär det av mot Ikea.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hej fina du!
Härligt med spontangrejer!
När ska vi ta grillningen då? :)
Kram Lotta

Lotta sa...

Eller ska vi fixa barnvakt och gå ut och bowla å dricka lite kanske? :)

Katie Grün sa...

Underbara sommarbilder!!! :D Du har en sådan fin blogg. Jag har följt den ett tag :)

Linda E sa...

Mysigt. Jättefina bilder. kan vi ses snart=)