torsdag, juli 08, 2010

I myggland

Det är så mycket mygg i sommar att det är sinnessjukt. Som tur är så är de inte så intresserade av mig, dock av Stefan. As i write så målar han taklisten på altan och jag fixar med annat, typ bloggar. Har tänt på myggspiraler men de funkar nada, ska ta och köpa nån myggutrotare till helgens sammandrabbning här på gården.

Även denna dag har flitets lampa lyst. Bland annat så har jag, Stella och hennes mormor gjort Ica Maxi. Tur att man har en matkällare, säger jag bara. Den är proppfull av mat och festliga drycker som ska njutas på lördag. På kvällen kom alla mor- och farföräldrar och reste partytält och planerade, Återigen - vilka klippor till föräldrar jag och Stefan har. De hjälper oss så mycket!

Hade tänkt lägga mig tidigt i dag men klockan är redan efter elva... och känner jag mig själv rätt så blir det ett par timmar till. Om inte annat för att jag inte kan sluta mysa vid tanken av min nya infart och gång. Galet vad snyggt det blir! Kolla själva.


10 kommentarer:

Caroline sa...

Åh så fint ni har gjort de gumman.
Stoor kram!

Anonym sa...

Vad fint ni fått de där hemma. Ett tips mot myggen är att at en klaretyn myggen aknske biter man känner inte av symptonen av de tappletterna ; )

Elin sa...

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaancy! =) bra jobbat!

Linda E sa...

Ni har fått det såå fint vännen. Ser helt underbart ut. Kram

Marja sa...

Supersnyggt!! Kram

Karin sa...

Fint vännen!Classy och stilrent precis som du.Kram

Anonym sa...

Grattis frun!

Anonym sa...

Hej kära grannar!
Vilken lördag eller hur? :)
Om ni har spotify så gå in där och sök på Sarah Dawn Finer och klicka på Kärleksvisan. Den hade passat bra vid 17 snåret på lördagen ;)
Till er från oss, ett stort grattis :)
Hälsn Mimmi

Jenny sa...

Grattis till allting! :)

Åh så fint ni har det. Stella blir man ju lycklig av att bara titta på!!
Jag får sån kraft och energi av att läsa din blogg och allt du så generöst delar med dig av. Hoppas du vill och kan fortsätta så. :)
Jag inser också att det jag själv skriver och delar med mig av inspirerar och värmer andra! Jag skrev mycket förut och det kommer en dag, snart snart, när jag kan och vill dela med mig av allt fantastiskt som händer i mitt liv i bloggform. Kramar till er!

MondayGirl sa...

Grymt snygg uppfart!