onsdag, juni 18, 2008

What a day

Vilken jävla dag det här har varit. Tur att den är över snart. Snart är även fotbollen över för Sveriges del, verkar det som.

Man tycker ju att man borde ha lärt sig, men icke. För vem åker egentligen till nyöppnade Ica Maxi en onsdagskväll innan midsommar. Kaos. Jag fick stångas med min vagn men nu är det midsommarhandlat. För en tusing. Matfest.

I morgon är det mycket att stå i. Dels jobbmässigt men också midsommarmässigt. Eftersom jag är med i den eminenta festkommitteén så ska jag och Carina handla burgers med tillbehör så att det räcker till alla som vill handla det på bystugefesten. Därefter ska det tränas, lagas västerbottenpaj och säkert en massa annat. För första gången på många år känner jag att midsommar ska bli riktigt roligt. Får se hur väl de förväntningarna faller ut.

Inga kommentarer: