onsdag, juni 11, 2008

Trött efter fiske...

.. men inte trött på att fiska. Tvärtom, det var svinkul. Nu är jag så trött att ögonen svider men som vanligt vet jag att jag inte kan sova. Insomnia, kallas det. Som en film av Spielberg. Ikväll börjar jag med Steig Larsson-triologin så att jag har något att göra istället för att kasta mig runt i Hästens.

Idag fick jag en väldigt rolig förfrågan om något som inte är typiskt mig. Jag tackade glaeligen ja. Nu får vi se vad det blir av det här.

Eftersom jag hållit i en harr (en fisk) idag så tänker jag gå och duscha nu. När jag väl somnar ska jag förhoppningsvis drömma om den tjejhelg jag Åsa, Emelia ska ha inom kort. Vi pratade om det idag. Uppsala, cocktails på uteserveringar, snicksnack, garv och Birger. Som på den gamla goda tiden.

Inga kommentarer: