torsdag, juni 26, 2008

Laddade

Lite sol - äntligen! Synd att jag inte kan vara ute och njuta av den. Endast en arbetsvecka kvar nu, då ska jag njuta.

Nyss var jag och grabbarna på det statliga spritmonopolet och laddade upp inför morgondagens personalfest. Det kommer bli en glad tillsällning när Borlänge- och Heedemorakontoren kommer hit till Mora och firar sommarlovet med oss. Själv är jag fortfarande inte så sugen på fest efter midsommarhelgen. Hujedamig. Det var på många sätt en väldigt lyckad helg. rolig bystugefest på fredagen, släktträff hos svärföräldrarna på midsommardagen följt av båtfärd till Orsa, kalas på Udden och båtfärd hem. Träffade många roliga människor, folk man inte sett på länge och andra trevliga. Man var dock rejält sliten i söndags. Till råga på allt fick jag en förkylning som sitter i stadigt ännu. Måste bli frisk och det nu.

Nu ska jag ut och härja med Visa på stan.

Inga kommentarer: