måndag, juni 16, 2008

Kaminshopping

Idag har jag handlat något jag aldrig tidigare handlat. En kamin. Den är satsnygg och kommer göra sig bra mot muren. Nu ska jag kontakta en glasmästare som kan göra en snygg glasskiva att ha under. Nice. Efter kaminshopping åkte vi och tittade på tapeter och färg. Nu har vi i alla fall valt vilken vitfärg vi ska ha på väggarna. Fondtapeterna ska jag ta med mig min kära mor att titta på. Så många val. Hann också kolla på soffa och matsalsbord. Hittade faktiskt ett på Mio. En klassiker som jag tror att det får bli.

Tyvärr lider jag fortfarande lite av den omdömmeslösa lördagnatten. Det blev en 06-sänggång igen. Efter krogen åkte jag, Jimmy och Hasse hem och lagade risoni och drack rötjut. Varför liksom? Igår blev det således slödag med extra allt, det vill säåga kebab, godis, chips och två filmer.

För att bli av med helgen i kroppen sprang jag ett tufft intervallpass på 40 minuter på löpbandet. Fan va man känner sig som en ny människa efter det.

Nu sitter jag och har ångest över diskhögen. Ska ta atg i det och därefter plöja tidningar samt broschyrer om bland annat pardörrar. Som skrivet, så många beslut!

Inga kommentarer: