tisdag, mars 04, 2008

Skakis

På något vis känns det för jävla bra att klockan är elva och jag har hunnit med att både jobba en hel del och köra ett hårt pass med PT. Idag var det armar och rygg på schemat. Det var jobbigt as hell men ändå skönt. I alla fall efteråt. Dock så reagerade kroppen med skak. När jag skulle duscha och sminka mig så ville armarna inget annat än att skaka. Det var väl okej i duschen men värre när det skulle målas mascara. Inte en av mina bästa make-dagar idag.

Denna tisdag känns som en tråkdag. Jag måste hitta på nåt skoj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin intervju på youtube, den behöver du verkligen inte skämmas för. :)

Sofia sa...

Tack Jenny men joooo, jag skäms. Är så stissig och speedad på nåt sätt. Och vem anger att sylten var sockerfri liksom? Varför inte bara säga att det var sylt. Haha.