onsdag, mars 19, 2008

Nu drar vi!

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Och jag borde ha lyssnat på många kloka råd att fortsätta ta det lugnt. Istället var jag och touchade den berömda väggen igår. Dit vill jag aldrig mer igen. Senaste dygnet har varit ett helvete och idag ska jag till farbror doktorn som kommer ta mig ur businsess ett tag. Känns väldigt konstigt med någonstans han det medvetna jag:et börjat förstå att det är det enda rätta och det känns ganska bra.

Konstigt hur det är, de små saker jag ska fixa innan vi åker ikväll känns som gigantiska. Saker som förr skulle ha varit piece of cake. Det finns en känsla jag längtar efter. Den känslan att sätta sig i bilen och åka bort, bort. Om än bara för fyra dagar. Precis vad jag behöver. Fyra dagar utan måsten utan istället shopping, god mat, trevligt umgänge osv. Och Carro. Underbara Carro.

Glad påsk!

Inga kommentarer: