tisdag, mars 04, 2008

Quality time

Tisdagen blev inte så tokig trots dåliga föraningar. Har gjort en mycket intressannt intervju nyss och det piggar upp. Funderar på att göra den här dagen ännu roligare genom att springa till Johnsan och köpa lite fräscha träningskläder. Fick lite smått panik igår när Pamela meddelade att favvon löpbandet var paj. Fick därför köra crosstrainern med pulsband under linnet- ingen hit. Inte heller idag var det fixat när jag var på plats tidigt i morse. Tur att man har en fixare till sambo. Stefan åkte till Toka och fixade löpbandet. Som betalning kommer jag kräva att jag får boka upp det för Sofia-tid fyra gånger i veckan. Ha!

Ikväll ska det inte finnas någonting i mitt huvud förutom quality time. Har varit alldeles för mycket träning/matcher/snickring/jobb/besök för familjen Westman/Jemthans på sista tiden. Ikväll är det bara vi. Jag ska svänga ihop sesamlax med krispiga grönsaker och sen kanske vi kollar om Spa:t har nån drop in-tid. Myyyyyys.

Inga kommentarer: