onsdag, mars 30, 2011

Stor dag

I morgon, i morgon, i morgon. Då kan jag på riktigt säga och skriva "Halv åtta hos mig". För det är det. Det är med skräckblandad förtjusning jag kommer att sitta bänkad. Såg i förhandsgrejen att de gjort en grej på "Tjena kexet, här står du och smular". Eh, well det är inga ord jag brukar säga men vad gör man inte när man blir hetsad.

I morgon är en stor dag även av andra anledningar men det tänker jag inte skriva om här. I alla fall inte ännu.

My surreal life är det fortfarande denna vecka. Galet vilken genomslagskraft TV har, men det är så kul. Och ju mer jag tittar desto mer är jag övertygad om att det här är den bästa veckan ever... och då syftar jag så klart till mina medtävlande. Vilket gäng!

Nu ska jag sova. För det är som skrivet en stor dag i morgon.

8 kommentarer:

Lisa W sa...

Väldigt skoj att se ett bekant ansikte från Flustrettiden i tv. Jag kommer kika ikväll, som alla andra kvällar tidigare i veckan. Hoppas du vinner!

Uppskattar din blogg väldigt.

Mvh Lisa W

Anonym sa...

Sitter klistrad framför TVn ikväll!
Håller med dig, bästa veckan ever. Fyra härliga personligheter!!!
/Karin

Anonym sa...

Vi som läser din blogg visste väl att du skulle slå säsongsrekord!! Grattis och hoppas att de på mästerkocken tittade också. Bettan

Therese♥ sa...

Vad kul, jag kände det på mej!! :) Stort grattis till vinsten. Och du, efterrätten såg helt förbannat god ut!! (allt annat också såklart!)

Camilla sa...

Stort, stort grattis! Vilken middag! Och vilket HUS ni har! Helt fantastiskt!

ulle sa...

Grattis Fia! Jag gillar dig skarpt,det trodde jag aldrig jag skulle skriva med vår historia ;)Kram

Anonym sa...

Toppen program o STORT GRATTIS!
Inga-Britt

Mia sa...

I knew it! Stort grattis till storsegern! :)