fredag, mars 11, 2011

Sol ute, sol inne, sol i sinne

Vilken fröjd att vakna. Det är fredag. Solen tokskiner. Jag är ledig. Det är så bra.

Jag och Stella ska få besök av fina tjejerna Tyra och Jessica. Gullungarna ska leka, vi ska surra och så blir det självklart en skön prommis när tjejerna ska sova middag.

Innan de kommer ska vi se om vi hinner helghandla. Ser på Facebook att det startat nåt uppror där man ska vägra att tanka i Sverige. Då undrar jag hur de har tänkt? Ska jag strunta i att tanka och vara strandsatt i Långlet? Nej, si det går inte. Får ta rånet på bensinkortet.

Hoppas alla får en härlig fredag.

3 kommentarer:

Alex sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alex sa...

Jag hade tydligen STORA problem med stavningen i förra inlägget så jag försöker igen. Det var inte värdigt en journalist helt enkelt. ;)
Ja jag har också blivit inbjuden till den där töntiga aktionen. Som att det blir bättre av att vi vägrar tanka i dag och skjuter på det till i morgon? Åh guuuud vad kännbart det kommer bli för bensinbolagen. NOT.
Bara för att ska jag toppfylla Cittran i dag. ;)
I onsdags åkte jag desto glassigare förresten. Har du sett bloggen? Hihi.

Åsa L sa...

Hoppas Ni också får en härlig fredag tillika helg. Snart drar jag med brudarna till Sälen. Du är hjärtligt välkommen att följa med. Vi kan hämta upp dig Mora. Det vore väl skoj? Kram