torsdag, mars 17, 2011

AB on tour

Snart drar jag på en liten turné. Jag gillar det med mitt jobb, att jag får åka runt och träffa massa roliga människor och skriva om roliga saker. Ingen dag är den andra lik, det är friare än fritt och dessutom har jag fått en rejäl nytändning efter mammaledigheten. Ville bara skriva det. Det är nämligen konstigt hur allt kan vända.

Annars har dagen flutit på ruggigt bra. Har skrivit en del och dessutom hunnit med en lunch med sköna bönan Jennie.

Efter min lilla tur ska jag checka in på gymmet. Har bara kört två pass denna vecka, att jämföra med förra veckans sex pass känns det så där. Men bättre nåt än inget. Ska springa och trimma mage + armar.

Det var väl egentligen vad jag hade att skriva just nu.

3 kommentarer:

Jankan sa...

Fia, har du kvar din matblogg? Jag tar gärna emot länken! Ha det fint!

Nilla sa...

Hejsan,
Jag har precis sett Halv åtta hos mig och såg din underbara toalettsits. Eftersom jag älskar rosa så mailade jag TV4 ifall de visste var du hade köpt den eller målat den. Efter det att jag hade skickat mailet så gick jag in o googlade på rosa toalettsits och då hittade jag din blogg!
Så jag undrar var du har köpt den?
Lycka till med maten.
Mvh/Gunilla
min maialdress: nillac50@gmail.com

Therese♥ sa...

Måste säga att det va riktigt roligt att se dej i halv åtta :) Du passar riktigt bra i teverutan, kanske nåt att tänka på fortsättningsvis! :) Ser fram emot att se Moragänget de kommande dagarna också! Mvh T.