onsdag, februari 16, 2011

Mot Tällberg

Kan inte påstå att livet står still. Kan inte påstå att vardagstristess infinner sig. Kan inte påstå att jag inte gör en massa kul saker.

Först Thailand och sen har aktiviteterna och resorna avlöst varandra. Så ska livet vara jämt. Jag blir tokig när det inte händer nåt, så fixar inte andra saker så gör jag det.

Känner mig ovanligt nöjd och glad jobbmässigt. Lämnar en fin tidning på tryck, suger åt mig av lite fint beröm och checkar ut för lunch med mina tjejer Tin och Karin. Matlåda är ju bra... men fan så trist. Jag älskar att äta lunch ute med människor jag gillar. Det kan lyfta en hel dag. Så jag prioriterar utelunch.

Sen då, i eftermiddag lämnar vi skatten hos sin farmor och farfar och drar mot konferensmeckat Tällberg. Ska på vip-föreställningen av "Liket som visste för mycket", med bland andra Lasse Brandeby och Carina Lidbom. Inte i går jag var på fars så det ska bli kul. Hoppas på god mat också och ett riktigt lyxigt hotellrum. I morgon blir det sovmorgon...

1 kommentar:

ulrika sa...

Hej Hej! Hoppas ni får det mysigt i Tällberg. Nej en systemkamera är inte romantik. Bättre med lite vardagsromantik varje dag :) Kram ulle