måndag, maj 19, 2008

Tur att snön försvann

När jag vaknade i lördags så trodde jag att jag forfarande sov och drömde. Utanför var det nämligen vitt, så vitt. Sorgligt vitt. Tur att det finns resurser i form av fyrhjulsdrift så att jag, mamma och pappa kunde åka till Sågmyra och shoppa outlet. Det var mest de som shoppade men jag fick med mig två hoodisar hem. Nice.

Lördag kväll och Stefan var på lagfest. Kände inte alls för den lugna kväll jag planerat utan åkte istället till Linda och drack vin. Väldigt trevligt. Så småningom kom även grabbarna dit och det hela slutade så klart på krogen. Inte alltför seg igår men det blev en välbehövlig vilodag från både husbygge och träning. Såg klassikern Bodyguard, gammal favvis, och somnade alldeles för sent.

Måndag, ny vecka. Kändes för jävligt när jag vaknade i morse men nu känner jag mig snarare taggad inför veckan. Kan bara bli bättre.

Inga kommentarer: