fredag, maj 16, 2008

Grym telefon

Kom till kontoret efter lunch och vad väntade där, jo värsta grymma telefonen. Tidigare har jag haft en trådlöst som har gjort sitt och som det både knastrar och brusar om. Nu har jag en lyxig, stor stationär telefon med stor display och som jag kan använda massa roliga funktioner på. Är verkligen helnöjd. Tack, chef-Ola!

Det var mycket nytt spännande som väntade på kontoret. Känner mig alldeles sprallig inombords. Nu ska jag avsluta arbetsveckan och gå och köpa nåt fint till Stefan. Mest för att han är så duktig med huset. Dessutom kom han ihåg Sofia-dagen igår och hade varit uppmräksam som få. För nån vecka sen nämnde jag att jag ville gå på fotvård och gissa vad han bokat in och betalat åt mig. Nu ska fossingarna bli sommarfina. Bästa mamman hade också levererat en kruka med rosor utanför vår dörr på den stora Sofia-dagen.

Nu är det helg.

Inga kommentarer: