måndag, augusti 13, 2007

Snart hemgång

Snart får jag åka hem. Ska. Bli. Så. Skönt. Annars brukar jag ha svårt att slita mig från jobbet men idag är det en sån dag då jag bara vill åka hem. Planerar att handlöst kasta mig i sängen och slappa en timme eller två. Sen ska vi nämligen börja flytta upp. Göran, som har hyrt övervåningen, flyttade ut i helgen så nu är vårt hus äntligen vårt på riktigt. Eftersom vi ska börja renovera nere så flyttar vi upp hela bohaget till övervåningen. Det är verkligen tur att det finns kök och badrum på båda planen! Nu ska jag ringa några samtal och göra färdigt en text. Sen ska jag hem. Hurra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara säga hej! Brukar gå in på din blogg och kika ibland. Du verkar ha ett händelserikt liv :).Hoppas allt är bra!

Mvh från Lisa (ex-garderobiär på Flurran)