onsdag, augusti 08, 2007

Jävla norrmän

Det går på riktigt inte att få tag på ett enda paket Marlboro light i den här stan. Anledningen stavas norrmän. De jävla norrmännen kommer hit och köper upp alla Marlboro light, berättade ett butiksbiträde för mig igår. Idag kommer det en cigglevereans till stan och jag tänker köpa upp mig på några paket. Nu har jag fårr börja röka Ultra light, och det är inte gott alls.

Jag trodde att det skulle bli en fin dag idag eftersom jag vaknade av att solen toklyste in i vårt sovrum. Men nu har molnen lagt sig tjockt och fint (precis som under resten av sommaren). Dock är det ganska skönt när man jobbar. Igår svettades jag nämligen hela dagen och såg ut som en sjö i ansiktet. Inte särskilt snyggt.

I morse kunde jag konstatera att jag än en gång var utvecklingsstördtrött när jag vaknade. Det har jag varit varje morgon den här veckan. Varje dag lovar jag därför mig själv att gå att lägga mig tidigt. Hittills har tidigt blivit vid halv ett på natten. Eftersom jag går upp halv sju är det på tok för sent för mig som behöver minst sju timmars sömn. Resultatet blir så klart att man blir så trött som jag är på mornarna. Ikväll SKA jag dock gå och lägga mig i tid för jag måste åka hemifrån sju i morgon. Ska på besök till Borlänge-kontoret och träffa de andra 18 anställda. Ska bli så kul! :)

Inga kommentarer: