onsdag, augusti 22, 2007

Björnjakt

Snart dags att åka hem. Dagarna går snabbare än snabbast. Ikväll kommer mamma och pappa på besök för att hjälpa oss att måla. Det är väldigt snällt av mina kära föräldrar. För att de ska orka måla alla 419 pinnarna (de heter egentligen nåt annat som jag aldrig kommer ihåg) så ska jag föda dem med Chili con carne. Det är en rätt som är underskattad. Väldigt gott och väldigt enkelt. Piffa till det hela gör man med nachochips och turkisk yoghurt.

Jag känner mig lite halvskakis och nervös. Jag ska nämligen följa med några jägare på björnjakt i morgon. 05 ska jag träffa gänget i Grönklitt, ca tre mil från hemmet. Hujedamej. Tänk om vi träffar björn? Då blir det ett jävligt bra reportage.

Jag kan inte sluta skratta åt Alex Schulmans parodi av Elin Kling. Det är väldigt underhållande. Varför är alla modebloggar så himla töntiga?

Jag har på olika håll fått höra att det är en del som läser den här bloggen. Vilka är ni?! Kommentera gärna :)

Får se om jag kan skriva nåt mer eller om jag blir björnmat i morgon. Hua.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser.