onsdag, april 13, 2011

Vackrast i världen

Okej alla föräldrar tycker väl att deras ungar är världens finaste. Men kolla på min dotter. En helt fantastisk bild på en ännu mer fantastisk tjej.



Onsdag betyder att vi släppt veckans tidning på tryck. Det är en skön känsla. Helst i dag eftersom jag åkte på nån elak sjuka i torsdags som liksom inte släpper taget. Framförallt har det satt sig i huvudet vilket medför att allt går i slow motion därinne. Inte den vassaste kniven i lådan dessa dagar.

Sen sist har jag...

... spårat ur med Halv åtta-gänget samt Maria och Björn. Ett planeringsmöte på Strand blev en rejäl fest med dans på borden. En torsdag. Jag gillar´t. Det var värt en fredag med huvudvärk.

... haft den första oplanerade helgen i mannaminne.

... tvättat båda bilarna och bevisat för min make att jag är en hejare på just det.

... försökt jobba och vara sjuk samtidigt. Ingen lyckad kombo.

... slagits flertalet gånger av klichén "det blir bara roligare ju äldre barnen blir". Så är det.

Ja, det var väl det.

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

Hon är söt som socker din lilla tjej! Jättefin bild!

Anna sa...

Vilken fin bild! hon är jättefin er lilla tösabit!