onsdag, april 20, 2011

P Å S K L O V!

Känn på rubriken... Mmm. Påsklov. Så ofantligt skönt.

Den här veckan har det varit för mycket. Därför ska jag bara ta det piano i påsk. Nån middag här, nån middag där. Det är de enda planerna.

Nu sitter jag och fördriver tiden till jag ska åka och hämta Stella. Det är mitt i mellis så jag vill inte störa alla barnen. Stella hade nog inte brytt sig om jag kom, för hon äter i alla fall ingenting på hela dan på dagis. Det är jobbigt för hennes mor. Nu ska lillskruttan få vara ledig ända till på tisdag. Likaså hennes mamma. Torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. FEM dagar. I love påsken.

Glad påsk!

8 kommentarer:

k. sa...

underbart med LOV, njut. Varför vill Stella inte äta på dagis?

Rebecca sa...

Ja det är mycket att stå i på jobbet nu! Jag får inte ledigt förrän på fredag. och då lär man väl ta tag i huset och städa skulle jag tro. Haha

Jessica sa...

Glad Påsk gumman! =) Ta det lugnt nu och bara njut av ledigheten! Kram!

Anonym sa...

Sätt dig ner i solen med en kopp kaffe och njut. Det är du värd!
Glad Påsk!
/Karin

Anonym sa...

Var tog du vägen? Fick du smak på att vara ledig:)Att din dotter inte äter på dagis förstår jag när, hon har en mor som kan laga riktig mat!//Sussi

Therese♥ sa...

Och jag väntar också på att du ska komma tillbaka... Kikar in då och då för att se... Väntar på nån liten bild från din källare (jordkällaren!), så nyfiken så!

Therese♥ sa...

Och förresten, om dagismaten... Till och med fröknarna på vårt dagis säger vissa dagar att maten inte var god, eller att den inte såg god ut. Och barn äter ju mycket med ögonen! Jobbit när barnen inte äter, men jag brukar tänka att de i alla fall inte svälter ihjäl! Men visst gör det ont i mammahjärtat!

Marie sa...

Vore så kul att få höra mer från dig, tycker du har ett otroligt vackert hem!!.. och du är verkligen ett proffs i köket, det såg jag allt på halv åtta hos mig.

Hoppas du mår bra..kram