onsdag, april 06, 2011

Nytta design

Mitt rosa förklädet, det underbara kommer från Nytta design och finns här.



Finns i flera fina färger.

Leila har ett, sedan länge, och nu såg jag att Anna Skipper har det i trailern för Du är vad du äter, ett favvoprogram som har nypremiär i morgon på TV4 Plus. Och inte förglömma då, jag har ett sånt som används flitigt. Har nyss strukit det efter tvätt. En fantastisk känsla att göra sina fina prylar släta genom strykning. Jag är i hemlighet en riktig husmorsa, haha.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och grattis till vinsten i Halv åtta hos mig!

Såg programmet först i efterhand på nätet så jag är lite sen med gratulationen. Vad duktig du är på att laga mat och även på att inreda!

Ha det fint

/Jennie-Lie Kjörnsberg

Karin E sa...

tack för länken till förklädet. Vill ha! ska kolla om dom skickar till Kanada.
Kram!

Karin E sa...

åh nej! slut hos leverantör! det är nog din förtjänst:)

Malin sa...

Hej, hittade dig när jag googlade på älghjärta!
Här är en länk som jag tycker du bör läsa.
http://heltunderbart.blogspot.com/2011/04/oxfile-med-potatis-och.html
Kram Malin

Anonym sa...

Förklädet finns också på
http://www.braatthasaker.se Där är det billigare också!

Jenny Tonlycke Palmqvist sa...

Karin E: Tror inte det ska vara något hinder att skicka till Kanada, dock får man väl räkna med lite mer i frakt.

Anonym sa...

Hiya, I'm new to blogging and internet sites in general and was
curious about how you got the "www" included in your
domain name? I see your web address,
"http://www.blogger.com/comment.g?blogID=1134591230057537500&postID=5784920322036676002" has the www and my web address looks like, "http://
mydomain.com". Do you know the best way I can change this? I'm using
Wordpress platform. Regards

Also visit my webpage; Click here

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for
a article author for your weblog. You have some
really great posts and I feel I would be a good asset. If
you ever want to take some of the load off, I'd really like to write
some articles for your blog in exchange for a link back to
mine.
Please blast me an e-mail if interested. Thanks!

Also visit my web page view My web page

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for
a article author for your weblog. You have some
really great posts and I feel I would be a good asset. If
you ever want to take some of the load off, I'd really like to write
some articles for your blog in exchange for a link back to mine.

Please blast me an e-mail if interested. Thanks!



my web site; view My web page
My webpage :: Please visit my site