fredag, november 26, 2010

Bra dagar

Vilka dagar det varit torsdag och fredag. I går följde jag med ett gäng härliga tjejer till Falun och Åhléns. Middag och massa trevligt surr följt av shopping när varuhuset var stängt. Vi minglade runt med vinglas i händerna och shoppade till bra priser - känn på den kombon. Kom hem med massor av energi och lite träningsvärk i skrattmuskulaturen.

I dag så var det sista gången på babysimmet för den här terminen. Det var väldigt få bebisar på plats men vi som var där hade riktigt kul. Framförallt fick bebisarna testa vattenrutchbanan och det var lycka för Stella. Intruktören släppte henne i sista kurvan och jag tog emot lillfröken som åkte på mage och dök i vattnet som aldrig förr. Det är så roligt när man märker att ens barn har roligt. Det är lycka.

Väl hemma igen somnade jag och Stella tätt, tätt i ett par timmar och det måste tillskrivas det mysigaste på länge. Pappan kom hem och vi fixade och donade innan vi avnjöt en härlig middag som ni kan läsa om här.

Tellan älskar att dricka ur glas. Här har hon fått tag i pappas tomma, givetvis, ölglas. Hon är på riktigt väldens sötaste unge.






Skulle egentligen sett Idol men boxen la av. Ganska skönt faktiskt för då fick jag lite annat gjort, till exempel måla naglarna, hehe. I morgon tidigt avgår en nyputsad svart fara med enbart mig och Stefan i. Vi ska åka till Stockholm, shoppa, bo på hotell, hänga med Stefans kusiner med respektive och avluta kvällen på lokal där Stefans kusin Mattias har 30-årsfest. Det ska bli så vansinnigt roligt.

Ha en trevlig helg, för det ska jag ha.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Synd att vi missade babysimmet, hade sett fram emot vattenruschkanan... =(

Hoppas att ni får en härlig helg i storstaden nu!

Kramar!

Marika sa...

Kikar ju inte in så ofta men när jag väl gör det är jag alltid på bra humör efter att ha läst din blogg!
Inspirerande! :-)