tisdag, juli 03, 2007

Tur till Borlänge

Borlänge är kanske den värsta white-trash-staden som finns. Men, de har ju i alla fall Kupolen. Dit ska jag, men inte förrän sent i eftermiddag. Först väntar ett väldigt, väldigt viktigt och intressant möte. Det är så att jag inte kan bärga mig förrän mötet är slut. Så intressant ska det bli att ha det. Först ska jag få något i magen, typ sushi. I love it. Innan jag åker ska jag också försöka hämta upp några purfärska ex av sommarens sista Magazin. På fredag går nämligen jag på semester. Sofia ska ha sommarsemester. För första gången på tio år.

I bilen till Borlänge ska jag försöka ringa alla jag inte har hunnit svara/ringa tillbaka/messa tillbaka till de senaste veckorna. På riktigt har jag haft kaos i skallen. Men nu har ett lugn infunnit sig och då ska jag ta tid i alla åsidosatta relationer. Tur att jag i alla fall har tid att ha en relation med min sambo. Den bästa relationen. Ever.

Inga kommentarer: