onsdag, juli 04, 2007

Fynd

Igår fyndade jag lite i Kupolen. Bästa köpet: en korallfärgad skrynkelklänning från Esprit. Perfekt i sommar och även användbar i höst med jeans och stövlar. Väldigt nöjd är jag. På H&M blev det också några fynd i härliga starka sommarfärger. Äntligen har jag också hittat de perfekta mysbyxorna. Mina favvisar har nämligen gått sönder (kanske för att jag haft dem varje dag de senaste fyra åren). Nu har jag fyndat ett par nya, mjuka härliga mjukisar i en mörkgrön färg. Köpte en snygg myströja till också. Jag avslutade shoppingturen med att frossa i Make up stores snygga ögonskuggor. Nu längtar jag tills jag ska ut nästa gång!

Idag ska jag ta tag i det tidningsprojekt jag ska slutföra innan det blir semester. Lunchen avnjuts med mamma och pappa, för en gångs skull. Det blir trevligt. Ikväll ska jag och Anna sammanstråla på någon uteservering för att äta gott, drick vin och prata om livet. Det ska också bli trevligt. Hoppas att vädergudarna byter humör och ser till att det slutar regna tills dess. Även om det är föga troligt.

Inga kommentarer: