fredag, december 29, 2006

Rapport.

Semester livet i Goa fortsatter for min del. Det ar harligt!

Just nu sitter jag pa hotellets terass och dricker lokal ol. Olen har ar valdigt god och man kan dricka valdigt manga utan att bli sarskilt full. Och det ar ju positivt, hehe. Jag har sallskap av en motsvarighet till mig har i Goa. Hon jobbar ocksa som reporter, fast har. Hon ar riktigt nice. Med ar ocksa hotellets direktors son Clayton. Han ar varldens trevligaste och valdigt liksom vasterlansk. Vi har ute med honom pa ett helt tokigt stalle som heter Uthopia i forrgar. De brukade andra saker an alkohol dar, om man sager sa. Dock inte vi! Det var galet, minst ut sagt.

Som vanligt nar jag ar utomlands sa vacke rmitt blonda har viss uppstandelse. Lite coolt ar dock att Indiens storta supermodell har blivit kar i mig. Han ar faktiskt snygg, for att vara indier. Jag har oacksa fatt blomsterbud av en annan snubbe. Samt lite andra uppvaktingar. Nu ar det ju sa att det spelar inte mig nagon som helst roll. For jag saknar ju nagon sa mycket att jag haller pa och dor. Jag ar definitivt valdigt kar. Och det ar ju helt fantastiskt. Mitt i allt det harliga har sa ar det nagon som saknas. Som saknas som fan!

Idag har jag pressat lite pa stranden, man far passa sig solen ar saa stark! Men hittills har jag klarat mig ganska bra. Ser ganska kosntig ut, har varldens blondaste har och ar brun. Som om har och huvud inte hord eihop. Haha.

I morgon ska vi kanske sticka och kolla pa nagra kryddodlingar och grejer. Jag ar sadar sugen. Jag har namligen blivit varldens lataste semesterfirare och vill helst ligga pa stranden, dricka Diet Coke och lsa mina deckare. Det ar semesterlycka! Jag och Ludde har ocksa fatt reda pa att vi ska aka tag till Bombay. En tagresa pa 10 timmar. Kul tycker paronen. Sadar tycker vi. Men man lar ju stalla upp nar man aker all inclusive, hehe. Det ska iaf bli askul att komma till Bombay. Verkar finna sbade cool shopping, designt, museum, klubbar och restauranger dar. Jag kommer militant att foresla att vi ska checka in pa ett av stans lyxhotell. Lovely!

Nu ska jag ga och ta en cigg med resten av ligam.

Puss till er alla jag saknar!

Inga kommentarer: