lördag, december 16, 2006

Lördagsmorgon.

Oj så synd jag tycker om mig själv idag. Jag får nämligen lov att jobba. Sista numret av Magazin är mer fullmatat än någonsin och eftersom vi går i tryck på måndag fm och tidningen inte är klar så tvingas jag jobba helg. Stackars, stackars mig.

Igår var det dags för svärföräldrarmiddag ett den här helgen. Den ägde rum hos mina föräldrar. Mamma hade, som vanligt, gjort supergod mat. S har träffat dem snabbt förut men aldrig under så lång tid. Det gick sammanfattningsvis mycket bra. Men det visste jag ju att det skulle göra för han är helt fantastisk. Efter middag och surr åkte vi och hälsade på Ullis och Micke. Det var skoj att Ullis äntligen fick träffa s, hon har nämligen tjatat en del. Micke känner han ju sedan tidigare då de är kollegor. Ikväll är det dags för svärförädrarmiddag nummer två. Denna gång hos S föräldrar. Jag har träffat dem i kanske tio minuter men de verkar jättehärliga så det blir nog inga problem.

Fram tills det blir kväll måste jag dock slita som ett djur. Har en del texter att publicera så det är väl bara att sätta igång. Först blir dte dock lite surfning och tårtätning. Per fyllde år igår och av den tårta jag köpte finns det massor kvar - mums. Till lunch blir det sushibuffé. Ja, det är sant, Mora har fått sitt första sushiställe. Jag tror ingen är gladare än jag :) I eftermiddag bär det av till Tomteland. Vad kan vara mer passande i ett julnummer än att besöka tomten i hans hem? Inget. Klockrent.

Inga kommentarer: