fredag, december 22, 2006

Nåågra timmar kvar...

Sista rycket på jobbet på mycket länge. Har stressat som en tok för att få allt klartr för avfärd. Nu väntar bara packningen, puh.

Idag har jag haft en skön dag. Jag och S tog sovmorgon lääänge. Sen fixade jag lite saker till företaget för att hinna med att mysa ännu mer. Det var ljuvligt. Har stressat runt på stan lite också för att handla det sista innan resan. Fatta att jag snart sitter på en strand i Indien. Sjukt!

Känns nästan lite kosntigt att åka härifrån. Det är lite dubbelt, om man så säger. Givetvis ska det bli jättekul och skönt att åka MEN jag kommer att sakna S nåt infenaliskt. Jag blir riktigt ledsen när jag tänker på det.

Nu ska jag hem och dricka lite mer glögg. S och två kollegor var hemma på föröl hemm hos mig innan de skulle på firmajulfest. Jag sörplade i mig två koppar glögg så nu känner jag mig lite vimsig, haha. Snart kommer fina Emelie och hälsar på, det ska bli glatt, har inte sett henne på ett par månader. Senare kommer även Stefan för ett besök, ska bli skoj att träffa honom med innan jag drar. Kom nyss på att jag glömt mina glasögon hos S, så nu måste jag fixa nån som kör mig dit och hämtar dem, pga glöggen så kan jag ju knappast köra själv.

Senare ikväll blir det sista myset på mycket länge. Oooo vad jag kommer att sakna det.

I morgon 08.00 avgår bilen mot Arlanda, Shit, jag är lite nervös,. Ska dock bli askul! Rapporter kommer från Indien.

God Jul alla som läser det här!

Inga kommentarer: