tisdag, december 26, 2006

Goa, India

Nu har vi varit har i underbara Goa i tva dyg cirka.

Resan ner var ju i langsta laget - 31 timmar fran dorr till dorr. Som tur ar var jag sa trott att jag sov mig igenom xakt hela resan. Jag bara vaknade nar det var mat typ. Ja, sen holl jag mig ocksa vaken pa Heathrow.

Goa ar underbart. Vadret, stranden och manniskorna ar harliga och maten smarrig. Jag har varit ute och slirat lite, valdigt kul! Och annorlunda. Vakterna hade dragna k-pister och man blev kroppsvisiterad innan man fick komma in. Vi har traffat nagra schyssta indier som vi varut ute med. Bade bra och kul att kanna de som bor har.

Nu ar jag sa trott att jag haller pa och somnar. I mogon blir det marknad dar det ska inhandlas en del, hade jag tankt iaf.

Hoppas alla darhemma har det bra, saknar er alla!

Inga kommentarer: