onsdag, november 30, 2011

Jag ska ta mig upp

Ibland kan steget från soffan och filten till saker som måste göras kännas väldigt långt. Som nu. Skulle vilja somna här men måste fixa frostingen till mina och Stellas saffranscupcakes som vi bakade tidigare ikväll. Kanske får jag igen nu för att jag trotsade latmasken, när bodystepspasset inte hanns med, och gick en pw på en timme för ett tag sen.

Nåja, det finns ju värre saker. Och bättre. Som att min lilla familj samt mamma och pappa åker till Koh Lanta 18 januari. Alltså får jag fira min födelsedag nyanländ i Thailand även detta år. Det är lyx och precis vad jag behöver så års. Jag har duktigt med längt dit.

Men innan ska det firas jul och i morgon är det julfestspremiär. Jobbet och jag ska fira, tur att jag är ledig på fredag.

Inga kommentarer: