måndag, januari 10, 2011

Dags att offentliggöra

Det har ju varit full fart denna höst och vinter.



Eftersom jag nu får offentliggöra så ska jag göra det.

Första äventyret jag var ute på var Sveriges Mästerkock som börjar sändas nu på onsdag klockan 20.00 på TV4. Jag har alltså lagat mat åt Per Morberg, Leif Mannerström och Markus Aujalay. Det är typ det galnaste jag gett mig in på och riktigt, riktigt kul.

Andra äventyret då, det utspelade sig precis innan jul. Känns riktigt konstigt att få vara med i sitt favoritprogram men det kommer jag att vara den 31 mars. Då sänds nämligen Halv åtta hos mig från Mora och yes, jag var en av deltagarna. Lika galet det.

Så, man kan sammanfatta att jag varit en riktig linslus och att jag nu äntligen fått klartecken från respektive produktionsbolag att offentliggöra det hela.

18 kommentarer:

Maria sa...

Jag visste det!!!

Vad roligt! Ska definitivt kolla på alla program! Inte för att jag känner dig men tycker ändå att du verkar vara en härlig person.

Lycka till!

Anonym sa...

Förstod det ;-)
I like!!! Du rockar fett bruden!
Kram Sofia

Ville sa...

Fan vad kul! Är du med i programmet på onsdag eller kommer du senare? Och vet du vilket datum du är med i Halv åtta hos mig? Det ska jag lätt se! Verkligen trevligt att de spelar in uppe i Dalarna.

Johanna.S sa...

Shit vilken kul höst du haft. väntar med spänning, kul att få se dig och dina kunskaper på tv. vi säger ofta här hemma i soffan att du borde vara med i "halv åtta". stor kram till dig!

Jannice sa...

Men vilka roliga nyheter! Grattis! Halv åtta är ju en favorit! Extra roligt blir det denna säsong med andra ord!

Marika sa...

Åhh va kul! Ska bli extra kul att kolla nu alltså! :-)

K sa...

Så stolt över dig!
Mat Tina kan slänga sig i väggen.
Here come Fru Långlet.
Hoppas vi ses snart igen,Kram Tyson

Mia sa...

I knew it!! :D
Håller mina tummar för dig!!!

Nina sa...

Shit, vad roligt! Man hade ju sina aningar om dina äventyr :) Då ser jag fram emot att få se dig i rutan :)

Yvonne sa...

Å vad kul!! Det ser jag verkligen fram emot :)

Sol Jenny sa...

Ha ha... va roligt att du äntligen kan tal om vad vi så många här ute redan "visste". Åh vad jag är glad att det jag visste var sant :)

Ska bli så kul att se!

Kram
Jenny

Therese♥ sa...

Fan va roligt!! :) Vilken grej!!

Rebecca sa...

Fy fan vad skoj! Jag kommer att sitta bänkad vid tv:n som den tv-nörd jag är =)

MondayGirl sa...

Vad roligt! :)
Kan faktiskt erkänna att jag brukar tänka på dig när jag ser reklam för något av just de programmen. Har tänkt att du garanterat kommer var med i något av dem, fast jag gissade inte på båda.
Kul kul! :)

Lotta sa...

Hihi jag visste väl det! :) roligt tjejen!! Jag har tänkt att jag skulle se det på onsdag ända sen de visade på reklamen att det skulle bli så...och är du med där så måste jag ju absolut se det :). Du är grym son satsar på det du älskar att göra... Önskar jag kunde våga med ;) kram kram

Anonym sa...

Fan va skoj!
GRATTIS!

Nina S sa...

Jättekul Sofia! Har alltid sagt att du borde vara med i Halv Åtta Hos Mig - ser fram emot att se det! Och tänk att jag också listade ut att du skulle vara med i Sveriges Mästerkock. Pusslade ihop det med att jag såg att det skulle vara audition i Stockholm, samtidigt som du skrev att du skulle till Sto på nåt spännande & lite andra kommentarer. Superkul! Ser fram emot programmet! Lycka till! :-) Eller vad ska man säga, det är väl redan klart. ;-)

Angelica Wassdahl sa...

Åh vad roligt. :) Lycka till (i efterskott?)=) och jag ska skriva in det i kalendern så jag inte missar det. =)