onsdag, december 01, 2010

Äntligen en teori som stämmer ;)

Aftis kommer med den här sensationella nyheten i dag: Snygga kvinnor får döttrar. Äntligen en teori som stämmer, säger jag ;)

Skämt å sido så har jag reflekterat ett tag över att det är galet vad med flickebarn det föds. Alla får flickor, typ. Alla mina närmsta vänner som har barn har flickor. Och jag tycker att det i bekantskapskretsen föds uteslutande flickor. Hur blir det med statistiken? I sånggruppen med kids i Stellas ålder som vi snart ska på går det många flickor på en pojke. Tror det är åtta tjejer och två, tre killar.

Struntsamma det är underbart med flickor. Och pojkar. Själv ville jag helst av allt ha en flicka först så jag är såå nöjd.

5 kommentarer:

ulle sa...

Tänkte lägga upp den här länken jag med i morse...men tyckte inte den stämde på mig hahaha! Jag är ju supersnygg och har 2 pojkar?? Ha det så gott!

K sa...

Såklart det är så:)
Fint att se dig häromdan,
Kram på ré

Lotta sa...

Ja det föds mycket flickor nu men när jag fick Noah så föddes det mycket pojkar med kommer jag ihåg. :) Klart snygga tjejer får flickor hihi ;)
Kram

Helena sa...

Undrar vad det betyder om man har tvillingflickor..
Fast jag har en pojke också så det kanske jämnar ut sig ;)
Ha en bra kväll!

sol jenny sa...

Betyder det att jag bara blir snyggare med åren eftersom jag först fick en kille och sen en tjej?????