lördag, oktober 08, 2011

Just i dag är jag stark

Dagens andra kopp kaffe, dagens andra frukost. Fiffan vad bra jag mår just nu. Spinning på morgonen och nu har jag hela dagen framför mig.

Höstlördag i Mora. Det är vackert och solen skiner. Jag och Stella ska göra stan och träffa upp folk vi gillar. Får se om vi får med oss pappan. På inköpslistan finns ett nytt dubbeltäcke, är så less på det i dun vi har. Ska faktiskt besöka Jysk som är bra på just en sak, täcken. Annars har jag inte så mycket övers för det...

Noterar även att det är den fruktansvärda Rättviksmarknaden. Det är nån slags höjdpunkt häruppe i Dalom. Besökte stället för ett och ett halvt år sedan och så mycket skit på så liten yta har jag aldrig tidigare sätt. Inte ens på krimskramsmarknader i diverse huvudstäder i Asien. Då är det illa.

Ha en tipptopplördag.

Inga kommentarer: